Jarosław Królewski – „Do internetu podchodzę rzeczowo”

 

 

 

Jarosław Królewski jest absolwentem Wydziału Humanistycznego AGH po kierunku Socjologia. Posiada również wyższe wykształcenie inżynierskie z informatyki ze specjalizacją w tematyce aplikacji mobilnych. Na ścieżkę zawodową wkroczył w 2006 r., wiążąc się z branżą internetową. Jest współtwórcą i Dyrektorem Zarządzającym Humanoit Group oraz HG Intelligence SA, innowacyjnych spółek budujących m.in. oprogramowanie wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz propagujących idee IoT (Internet Rzeczy). Jest również pomysłodawcą, redaktorem i współautorem bestsellerowej książki „E-Marketing. Współczesne trendy”, wydanej w 2013 nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN. Zawodowo brał udział w wielu międzynarodowych projektach dla znanych i uznanych marek.

Swoje obowiązki zawodowe łączy z pracą naukową i dydaktyczną w AGH. Jest współpomysłodawcą i współtwórcą programu studiów podyplomowych z marketingu internetowego oraz E-gospodarki na Wydziale Humanistycznym, który w grudniu roku 2012 zajął II miejsce w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów organizowanym przez MNiSW i za który wydział otrzymał nagrodę w wysokości 1 mln zł. W AGH prowadzi zajęcia m.in. z technologii webowych, mobilnych oraz UX/UI, a także przygotowuje interdyscyplinarną pracę doktorską. W latach 2012–2014 był odpowiedzialny za 40-osobowy zespół reprezentujący branżę internetową oraz realizujący kursy praktyczne z dziedzin związanych z e-przedsiębiorczością i marketingiem internetowym. Jego działalność jest przykładem łączenia w praktyce wiedzy humanistycznej z nowoczesnymi technologiami.

 

Jarosław Królewski  o AGH


Dziś o sukcesie młodych ludzi decyduje w głównej mierze pasja oraz wytrwałość, które wraz z odrobiną nieszablonowego myślenia, pozwalają realizować życiowe marzenia i pragnienia oraz budować projekty, które rozwijają nas przez całe życie. Współcześnie do głównych zadań uczelni należy przede wszystkim umiejętne inspirowanie, wzbudzanie ciekawości i rozwiązywanie „nierozwiązywalnych” problemów w twórczy, kreatywny sposób, co z całym przekonaniem gwarantuje krakowska AGH. W życiu studenckim jak również w aspekcie zawodowym uczelnia ta pozwoliła mi bez skrępowania myśleć interdyscyplinarnie, poszerzać horyzonty, łączyć różne dziedziny, zadawać pytania i uzyskiwać odpowiedzi.
Prócz powszechnie znanej renomy, prestiżu na rynku pracy oraz niesamowitej atmosfery studiowania, AGH jest także siłą napędową rozwoju intelektualnego, wspierając u studentów chęć samorozwoju oraz pielęgnacji własnych zainteresowań. Uczelnia stawia na rozwój cech niezbędnych u młodych, przedsiębiorczych ludzi, którzy swoją przyszłość wiążą z budowaniem własnych firm, w tym m.in. rozwijania umiejętności miękkich, niezbędnych we współczesnym świecie.
Jako członek AZS AGH miałem okazję reprezentować uczelnię na wielu imprezach sportowych. Okres ten uważam za jeden z najmilszych i najbardziej inspirujących w moim życiu. Dziś jako pracownik naukowy w AGH poznaję uczelnie od drugiej strony, m.in. uczestnicząc w licznych międzynarodowych konferencjach naukowych, które sprawiają, że poza codzienną pracą na szybko rozwijających się rynkach nowych technologii (ICT), mam stały kontakt z najnowszymi trendami i badaniami naukowymi. Z mojej prywatnej perspektywy AGH to uczelnia, która z pewnością spełni wszystkie wymagania kandydatów, w szczególności tych o rozdartych osobowościach, którzy podążając za słowami Steve’a Jobsa umiłowali sobie życie na pograniczu nauk.

Rekomenduję AGH!

 

 

 

 

All rights reserved © 2014 Akademia Górniczo-Hutnicza